20 Augusti 2008

Som ni kanske ser så har jag nu gjort om designen på bloggen, så låt mig höra. Vad tycker ni? Tror ni den duger? eller ja, duger för ett tag i alla fall...

Idag har jag varit på stan (igen), var med min kära fader och köpte lite jagbörjarskolanigenefterlångledighetsomkändeskort-saker, jag stoppade in 2000 kronor som jag hade löst i sedlar in på mitt kort och sen var vi på biblioteket och lånade ett par böcker om Gran Canaria, och dessutom en bok som lär ut grunderna i det spanska språket.

Jag hade tänkt försöka ge mig på den däringa boken så snart som möjligt så att jag på något sätt kan försöka banka in språket i min skalle, hur ska jag överleva ända till slutet av december när jag redan nu har börjat ladda så sjukt mycket?

Men nu ska jag gå och försöka lära mig finska istället, bara för att tänka på något annat än Spanien för en sekund.




Kommentarer
Postat av: Frida

Heej, gillar verkligen din blogg, som du kanske vet så e jag ny å fattar typ ingenting, menmen, skulle du kunna hjälpa mejj med en sak som du har, där det står Therese Victoria Johansson, skulle oxå vilja ha det, om du ksulle kunna hjälpa mejj så ksulle jag bli så glad :)

2008-08-20 @ 18:09:22
URL: http://piwnk.blogg.se/
Postat av: Johan

Designen är helt O.K. :)

2008-08-20 @ 18:55:07
URL: http://cowards.blogg.se/
Postat av: emma

Me gusta Espana ;P



jag typ inget mer, ändå har jag läst spanska i 4 år och gick ut 9an med VG...men så är det, skulle jag få för mig att försöka lära mig det igen skulle det nog vara hyfsat lätt, förhoppnings :) det jag försöker säga är att du inte kan räkna med att jag kan hjälpa dig jättemycket, dock lite ;)



Sida blev förresten rätt snygg:D

2008-08-20 @ 21:56:37
Postat av: Johanna

Kolla in min blogg för riktigt fräcka t-shirtar, underkläder och jaa allt möjligt!! =)

2008-08-21 @ 17:53:36
URL: http://johannaaaandersson.blogg.se/
Postat av: Sofie

din blogg e jättefin

2008-08-21 @ 23:13:03
URL: http://metrobloggen.se/telefonbruden

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback