22 Augusti 2008

Idag är det den 22a augusti, jag börjar skolan den 25e.
Jag börjar få en väldig ångest nu, ett helt sommarlov och jag har inte hunnit göra alls särskilt mycket.
Jag har jobbat och sovit, om vart annat.

På tal om jobbet så jag jobbade ju på dagis i år, tre veckor och fick ett par tusen som jag tyvärr redan har handlat upp...Jag som tänker försöker spara till utlandsresan, men känns som att det inte kommer gå så där jättebra.

Annars då så sitter jag nu och ser på Vänner (som för övrigt är en sjukt bra serie), och funderar på att gå ner och hitta något mirakelmedel som kan hjälpa mig att få bort allt lim jag har på fingertopparna.
Jag har nämligen börjat med scrapbooking, vilket i stort sett innebär att man har ett fotoalbum med helt blanka sidor, alltså inte med fotofack. På dessa blanka pappersark klistrar man då in fotona, sen smådetaljer så som klistermärken, band, skriver saker och så vidare. Precis som ett fotoalbum men tusen gånger personligare alltså.

H
ur som helst så på grund av det så har jag fått limma väldigt mycket med ett flytande lim som är sjukt bra men har då istället baksidan att de kladdar så väldigt mycket, därav sitter jag nu här med massa lim på fingrarna som gör att det känns läskigt att skriva eftersom det är som en hård liten planka under varje fingertopp...

Mot mirakelmedlet!
(Det där lät dock mycke tuffare inne i huvudet, men ni kan väl tänka er att jag gör en häftig batman rörelse i samband med att jag sa det där?)


Kommentarer
Postat av: cic

Tack så mycket, va kul! Gillar din blogg med, verkligen ;)du skriver personligt.

Vart funderar du på att åka utomlands nånstanns? :)

2008-08-22 @ 22:01:39
URL: http://cciccii.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jasså tycker du? =) Trevligt.



Jag börjar oxå skolan den 25e, och även min sommar har varit rätt händelselös med tre veckors jobb på ett dagis! hah.. Fast mina pengar börjar oxå krypa iväg.. =/

2008-08-22 @ 22:07:49
URL: http://souljahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback