05 Juli 2008

Oj, det är skönt med sommarlov.
Vara vakna sena nätter och sova bort hela dagarna.
Spendera nätterna på vespan och även med vänner.
Tiden som inte spenderas med moppen alternativt vänner lägger man antingen på att steka i solen eller ligga i soffan framför teven och bara se på något skit.
Jag lovar till och med det tråkigaste naturprogrammet om hur snytbaggar bajsar är kul att se på just då.
Ingen stress - ingen press.

Nej, nu lockar simpsons med dansk undertext, som jag sa alla program är bra program när det ingår att ligga i soffan under filten och mysa...


Kommentarer
Postat av: Stampe

Och jag vill så gärna ligga under filten och mysa med dig. :( <3

2008-07-05 @ 20:47:51
Postat av: Lin

Låter väldigt skönt, andra måste ta sig till jobbet varje dag! :P

2008-07-05 @ 21:36:44
URL: http://linandersson.blogg.se/
Postat av: Jellis

Skulle jag någon gång bli statsminister skulle jag införa Sommarlov åt alla!

2008-07-06 @ 11:58:14
URL: http://lejellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback