06 Juli 2008

Hittade ett lite småroligt test på Internet när jag satt och kollade runt lite.
Grunden för det testet var att man genom av att svara på frågor med hjälp av alternativ, skulle man få reda på hur pass kvinnlig man är.
Jag blev ganska så kvinnlig av mig, vet inte vad max är men medelpoängen på det testet brukar tydligen ligga på 128 (127.505638957) och jag fick en sammanlagd poäng på 233.

Så utifrån det här testet ska jag då tydligen vara väldigt kvinnlig, över medel i alla fall. Sen om det är något positivt har jag inte bestämt mig för riktigt än. Att jag har sådana kontrollbehov, utseendefixering, dåligt självförtroende (mycket pågrund av medias bild på den kvinnliga kroppen) och att alla pengar går åt till nya kläder för att hänga med i det senaste modet, antar jag hör till den kvinnliga sidan. Men samtidigt är det väl något positivt att jag är kvinnlig till sättet eftersom jag faktiskt hur mycket man än vrider och vänder på det är av det kvinnliga könet.

Här kan ni som är intresserade göra testet: www.environstudios.com/quiz/kvinnlighet.php och jag säger samma sak som dom poängterat på sidan, testet är inte på riktigt så ta det inte på dödligt allvar och skyll inte på mig om du får endast 5 poäng och då sitter och tröstäter glass i flera månader.
Alltså för att vara extra tydlig så vill jag inte få hem en räkning på 4 månaders, daglig, förbruking av Ben & Jerrys...




Kommentarer
Postat av: emma

Din poäng: 269

Det är sådana som du som sätter definitionen för vad som är kvinnligt och inte. Du är ett praktexempel av kvinnlighet. Sträck på dig och var glad!



2008-07-07 @ 13:53:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback