13 Augusti 2008

Idag har jag varit på stan med ett par kompisar, vi gick runt hela stan och det kändes som att det enda jag gjorde var att dra mitt kort och skriva min namnteckning på kvitton...
Jag fick min lön i slutet av juli, nu är de mitten av augusti och jag har nästan slut, det är inte så bra jobbat speciellt eftersom jag itne köpt något direkt vettigt utan bara kläder, smink, skor och annat sådant som man "aldrig kan få för mycket av".
Idag kom ajg hem med oerhört lite jämfört med tidigare dagar sen min lön ankom till mitt konto, fick hem ett par stövlar från wedins, en top från ginatricot och ett bigpack med bläckpennor inför skolstarten som för övrigt närmar sig med stormsteg nu.

Jaja nu den 15:e fyller jag år, blir 16 år så får ju i alla fall börja övningsköra och kvällen och natten där efteråt den 16e blir det fest här hemma hos mig med ett par kompisar.

Nu är det dags att besöka sängen, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback