14 Augusti 2008

Nu sitter jag här och ser på Vänner, läser bloggar, lyssnar på musik och nagellack-ar mina naglar - samtidigt!
Jag vet inte varför jag gör det eftersom jag egentligen borde städa mitt rum som ser förskräckligt ut. Alla mina kläder ligger i en hög på golvet, jag hittar pengar i skorna, viktiga papper i garderoben och disk i form av halvfulla glas och dylikt på sängen. Jag är inte säker men jag tror att det är kanske ett tecken på att jag inte borde sitta här utan skutta iväg till andra delen av mitt rum och städa...

Om jag överlever denna brutala oreda och orkar städa mitt rum utan att ta ut mig kroppsligt helt och hållet så kan ni förvänta er ett inlägg senare idag, om inte så vet ni varför...


Kommentarer
Postat av: Stefan

Fiffig liten katt =)

2008-08-14 @ 13:18:01
URL: http://lamictal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback