22 Augusti 2008

Känns som att jag måste få skriva ett lite mer dagboksliknande inlägg också, som vad jag gjort idag och så.
Ja vad har jag egentligen gjort idag? jag var först i Boden och knatade runt på lite affärer, spenderade pengar och så.
Var även på elgiganten idag och dreglade efter min blivande mobil, eller i mina drömmar är den i alla fall min blivande mobil... Men känns som att om jag vill ha den så måste jag passa på nu, den är till ett väldigt bra pris, det är dock abonnemang men ett helt okej sådant. Och inte nog med det så får man även med utan kostnad en EU-moppe på köpet som ska enligt dom vara värd runt 6000 spänn, ja det tål att tänkas på i alla fall.

Igår var jag på stan hela dagen från tidig lunch till kvällskvisten någon gång, där av var det ingen uppdatering igår. Hade lite otur igår, när jag skulle till stan hade jag kollat upp en buss och så som jag då skulle ta, så är jag precis klar och ska börja brumma iväg med min moppe till bussen och då slår det mig att dom bytt ut busstiderna för höst/vinter så självklart gick inte den bussen utan nästa gick med ett avbrott på två timmar.
I såna lägen är det faktiskt bra att jag har min moppe, för då tog jag bara den in till stan och parkerade i Åhlens parkeringshus. Och den här gången parkerade jag faktiskt i rätt parkeringshus, det vanliga parkeringshuset där man som vanlig, privatperson ska parkera sitter nämligen ihop med ett minigarage som bara godstransporter får vara i, där dom kör in, lastar av sen drar igen - och som ni säkert kan lista ut så råkade jag självklart parkera där inne sist...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback