11 Augusti 2008

Nu är det endast ett fåtal dagar kvar till skolan börjar och, tro det eller ej, sommaren räknas som slut.
Det är nu man ska bli nostalgisk och blicka tillbaka över allt roligt man gjort under sommaren och sen sucka med ett leende på läpparna och vara glad över minnen man har. Det betyder att det är nu jag, och många andra av er, ska blicka tillbaka och vara klar med det på en nanosekund eftersom man inte gjort något annat än sova, se på tv och annat ovettigt sen se sur ut och gå runt med en surläpp för resten av dagen.

Dagen har för mig sett likadan ut som många andra dagar denna sommar, vaknar sent, gör inget vettigt under dagen och sen går och lägger mig sen natt/tidig morgon för att dagen efter kunna göra densamma igen.

Nu ska jag fara till affären och köpa glass, jag måste ju få tröstäta lite i alla fall...

Hur har eran sommar varit?



Kommentarer
Postat av: tessan

åh usch, vill verkligen inte att skolan ska börja om :/ har ändå haft långt lov i sommar, från 4e juni och så börjar jag den 25e :)

2008-08-12 @ 22:44:32
URL: http://zingmark.blogg.se/
Postat av: ebba

hur lång som helst och jag önskar att jag kunde spola tillbaka den från början. mycket nytt har hänt och jag har lärt mig av allt och alla misstag.. men sommaren har varit bra! :)

2008-08-16 @ 01:14:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback