06 Juli 2008

Idag var jag med om en läskig sak.
Tog mitt vrålåk till moppe (som för övrigt heter Milhouse, av den enkla anledningen att den är Milhouse-blå) till den lokala icabutiken för att inhandla lite mat och dyl.
När jag kommer fram går jag runt där, tar det saker jag ska ha och så, jag börjar gå mot kassan lastar upp mina varor (med streckoden vänd åt helt fel håll med flit, bara för att trotsa alltså) tjejen i kassan börjar scanna in och ropar på en medarbetare för att få någon nyckel, kollegan kommer direkt och jag kollar lite snabbt på henne och fortsätter med mitt sen klickade det till i min hjärna så jag stirrade igen på henne och sen på tjejen i kassan igen.
Dom var tvillingar!
Och så äckligt lika, dom skrämde mig verkligen så det resulterade i att jag skrek till där jag stod med mitt kontkort och försökte komma på koden till det, sen när dom kollade på mig som att jag var ett psykfall skyllde jag på en spindel...
Dumma sadistiska tvillingar, dom hade säkert som mål att skrämma mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback