09 Juli 2008

Oj så det kliar i fingrarna på mig! Nu när min blogg designmässigt är i stort sett klar, i alla fall de stora grejerna endast små grejer som jag fixar lite då och då är kvar, och den tanken att den är klar, och det är bara kvar för mig att skriva i den nu - det får det verkligen att klia i fingrarna på mig och gör mig rastlös på något sätt.
Jag vill designa, inte skriva. Och visst jag kan ju ändra design hur mycket jag vill här på sidan men känns ju lite waist of time att lägga ner så mycke tid på design och så och sen 3 dagar efteråt är man less och raderar allt igen.

Hm, svåra problem jag har här, hur som helst så ville jag bara varna er att bli inte allt för förvånade om ni en dag checkar in här och det är total förändring, och bli inte allt för förvånade om ni checkar in och det ser verkligen hemskt ut på sidan.
Och ni kan bespara er kommentaren, jag skriver den istället; det som ni alla tänker: "Skaffa några hemsidor istället bruden.."
Såja, var väl skönt, nu behöver ni istället för att skriva dom orden och trycka på skicka, bara klicka med den vänstra musknappen på det lilla krysset i hörnet så är det klart.

Tess blogg - alltid under ombyggnad!



Kommentarer
Postat av: Marie

jag förstår hur du känner, har just börjat fundera på att göra om min blogg :p

2008-07-10 @ 13:52:48
URL: http://hannamarieastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback