10 Juli 2008

Vid det här laget har väl de allra flesta hört talas om Ian Usher, som faktiskt sålde sitt liv. Han är 44 år och startade en auktion på den välkända sidan ebay, och den lyckliga personen som vann det hela fick då hela hans liv, hans hus, fordon, alla prylar och saker, hans familj, vänner och andra nära & kära. Nu ska ju då den affären vara avslutad och enligt rykten fick han 2,3 miljoner för sitt liv.

Och ni som känner mig, ni vet att jag aldrig bangar för pengar så jag funderar starkt på att själv göra en IanUsher och hela sälja mitt liv.
Ni får med: mitt stökiga rum (som man inte kan komma in i för att det ligger saker på hela golvet så man måste sova på soffan istället), mina tre överviktiga katter som är helt sjukt konstiga, min konstiga, dryga 40-åriga pappa som beter sig som 15, alla dammråttor som ligger under skrivbordet, 103,50 kronor, min barnspark som har tappat all färg, har rostiga medar och drar åt vänster, och som om inte det vore nog, min egenmålade ljuslila cykel. Rubb och stubb!

(OBS! bytes ej mot ett WoW Account)

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2074134.ab
http://www.alife4sale.com



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback