17 Juli 2008

Senaste tiden har ni kanske märkt att jag inte varit så värst aktiv gällande bloggen. Jag skulle kunna dra samma visa som alla andra drar, om att det är sommar nu och jag spenderar hellre tiden ute än här framför dumburken, men eftersom det inte är sant för 5 öre, så finner jag det ytterst olämpligt att dra den historien.

D
en riktiga historien om varför denna Therese Victoria Johansson är lite oaktiv nu för tiden, är inte för att hon tillbringar tiden ute i dessa få soltimmar vi har här uppe i Norrland, och det handlar inte heller om att hon spenderar tiden på någon trevlig semester till London, Stockholm eller Smygehuk med nära och kära.

Nejnej, det riktiga skälet är att hon är en väldigt slö flicka. När pappa säger massa saker till mig som jag kan göra för att fördriva tid ute och få lite solljus, en del är riktigt bra alternativ faktiskt så tackar jag nej till det och riktar hellre min kosa upp till min dator, där jag istället sitter och chattar på msn och dylikt och klagar på att jag inte har något att göra på sommaren...


Kommentarer
Postat av: Alexander

Låter som mitt liv. :/

Fast.. sommarjobbar ju iofs, och har varit på 2 semestrar redan, och en minisemester väntar. Men det var en annan femma. :D



<3

2008-07-17 @ 13:01:44
Postat av: linnea

låter som mitt liv med!:(

2008-07-17 @ 20:01:42
Postat av: Marie

ska vi starta klubb nr. 75842930675894? ;D

2008-07-17 @ 23:19:16
URL: http://hannamarieastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback