27 September 2008

Som ni märkt har jag inte varit så aktiv här på senaste tiden på grund av (som ni kan läsa i någit inlägg här nedanför) skolan tar upp mycket tid och annat som försigår i mitt liv så kan jag helt enkelt inte prioritera bloggen i nuläget, i alla fall inte den här bloggen, däremot håller jag på för fullt med min andra blogg som jag pratat om tidigare, som jag kommer hålla hemligt och skriva om saker som andra tänker men ingen vågar säga helt enkelt, håller på med designen och sådant på den så blir release senare, dock kommer jag inte ge ut addressen till någon jag känner så bara börja snoka runt om ni vill hitta den.
 
Men hur som helst så bara så att ni vet så har jag inga planer på att stänga ner bloggen igen, så fortsätt kolla in här lite då och då.
Kommer kanske inte uppdateras lika ofta men ska försöka få in minst ett inlägg varje dag, jag ska göra mitt bästa, ni får påminna mig. För er som inte orkar kolla in lite då och då och jag har ändå inte uppdaterat så lägg till mig på bloggkoll, en sjukt bra sida som samlar alla ens bloggar på ett och samma ställe man loggar in där och då står alla nya inlägg som man inte läst från ens favoritbloggar där, perfekt för såna som har massor med bloggar som de vill följa!

Så ta nu och registrera er på bloggkoll, och lägg till mig där så får ni veta när jag uppdaterat!


Kommentarer
Postat av: Amanda

småbarn är kul ;)

2008-09-27 @ 18:12:00
URL: http://amandarwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback