28 September 2008

Herregud, tror inte det finns något jag stör mig mer på än föräldrar som stoppar sina ungar som knappt kan prata på telefon typ "åååh lyssna när min unge andas och gör läskiga ljud som inte betyder något men som ajg tror betyder jag älskar dig mamma", och itne nog med det måste man låtsas fatta vad som är så himla underbart med att deras fula, äckliga, dregglande unge andas som vilken levande varelse som helst...
Jaja nog om det, jag har ju tyvärr den olyckliga förmågan att brusa upp för småsaker.

Jag sitter och skjuter upp att jag faktiskt måste städa mitt rum, göra klart min scrapbooking, göra lite läxor och söka APU-plats, men varje gång jag är på väg att börja fixa i alla fall någon av grejerna så kommer jag på något annat itnressant jag kan göra. Som att räkna ut hur gammal jag är - i sekunder, googlat mig själv och spelat oldschool mario.

Nu ska jag se på scrubs, det är också en sån där superviktig grej att göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback