13 Augusti 2008

Idag är det då endast imorgon kvar att fördriva för sen dagen efter de är det min födelsedag..jag tror faktiskt jag börjar bli laddad över att bli ett helt år äldre nu. Inte för att åldern 16 är något direkt speciellt egentligen, men samtidigt så är det då bättre än 17 i alla fall, då är man ju mitt i mellan allting.

Idag har jag även varit på stan (igen) köpte lite saker som var totalt onödiga men jag och hålla kvar pengar - det går inte alls ihop, sen for jag och pappa och hälsade på min nya kusin, han är 6 veckor gammal och som ni säkert förstår väldigt liten. Dock har han något emot mig, varje gång han är hos mig börjar han gråta..hm..jag tror jag sprider negativ energi till sådana där små varelser...

Annars då? Ja, som ni säkert märkt har jag bytt lite stil på bloggen, alltså textmässigt inte designmässigt. För att jag ska kunna tillfredställa er på bästa möjliga sätt och uppdatera så ofta som möjligt, så är jag tvungen att skriva texterna så som jag nu gör, berättar om dagen och skriver som precis alla andra som har en blogg. Dock betyder ju inte det att jag nu kommer helt och hållet strunta i att ha som tidigare, och skriva ett inlägg om en specifik händelse, utan jag lägger bara det neråt medan jag inte har någon sådan händelse att skriva om.

Jag kommer även så småningom skaffa en ny blogg där jag kommer skriva som anonym det betyder givetvis att jag INTE kommer ge ut addressen här i bloggen eller någonstans där folk jag känner kan se den eftersom tanken är att jag vill vara anonym för att kunna skriva om lite mer vågade och brutala saker. Sådant som alla tänker, men ingen vågar säga helt enkelt... Så nu väntar det bara att se när det projektet startar (vilket lär bli slutet av augusti/början på september), och då får vi se om jag kommer stänga ner den här bloggen helt och hållet och bara starta den nya anonyma bloggen och skriva i, eller om jag behåller den här bloggen och fortsätter skriva här men bara skaffar en till blogg.

Jaja, nu vet ni ju på ett ungefär i alla fall vad som väntar både mig och er att komma, nu är det dags för ett litet dammsugarmaraton genom hela huset följt av ett scrubsmaraton framför datorn på min osköna stol som gör att jag tappar känseln i rumpan...


Kommentarer
Postat av: E. Riley Page

Fin blogg!

2008-08-13 @ 22:29:31
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback