19 Augusti 2008

Jag hade faktiskt tänkt att slänga iväg något åtminstonde lite vettigt inlägg idag, men tyvärr blev det inte så och det här kommer inte heller bli det. Då kan man ju undra varför jag skriver ändå? Jag måste ju få chansen att ursäkta mig åtmintonde, hur som helst så först hade jag ju min omtalade fest, den varade i ett kör från klockan 14.00 den 16/8 till klockan 12.00 den 17/8 efter det när sista gänget dragit hem så städade jag undan lite sen satt jag och pysslade med designen i testbloggen så sov inte något.
Jag vakade i lite mer än 43 timmar(!), sen gav jag upp och sov i ett par timmar.

Så vad säger ni, är det en giltig anledning till min inaktivitet på bloggen? Godtas ursäkten?


Kommentarer
Postat av: Linda

Ursäkten Godtas! :)

Men, jag förstår inte hur du akn ha hållit dig vaken så länge?

Du måste ha sovit ganska många timmar sedan? :P

2008-08-19 @ 13:03:33
URL: http://molinarn.blogg.se/
Postat av: cassandra

Hej, kolla gärna in min blogg är du söt ^^

2008-08-19 @ 17:14:17
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback