04 Juli 2008

Ingen människa som levt i det Svenska nuet (alltså inte i typ Thailand eller under en sten) den senaste tiden kan inte ha missat 118100's nya tjänst "Nu kan du skicka vilken fråga du vill till oss genom SMS".
Sagt och gjort så blev jag lockad och tog fram min repiga mobil och alla dessa frågor jag har i huvudet.

Jag: Vad händer om man blir halvt ihjälskrämd, två gånger?
118100: Vi tror inte det händer något, däremot om det händer en tredje gång kanske...Lycka till!

L
iksom..huh?
Dels så var det svaret jag fick helt flummigt och dessutom funderar jag fortfarande, 10 timmar efteråt, på varför i hela friden dom skrev "lycka till", lycka till med att bli skrämd en tredje gång och dö eller?
Sadister är var dom är!


Kommentarer
Postat av: Marie

haha, men vad fan.. jävla flummiga saker.. ska jävla gör det och fråga nåt och kolla om jag också får ett flummigt svar ;)

2008-07-04 @ 21:59:57
URL: http://hannamarieastrom.blogg.se/
Postat av: JONNA

Haha ja precis, det håller jag med om :D tur att det inte händer alltför ofta iaf ;)



men, jävlar vilket svar du fick från dom :O hm, skumt..

2008-07-04 @ 22:14:10
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: Stampe

Jag har också fått skitkonstiga svar av dom. Dom är dryga på 118100. :(



<333

2008-07-05 @ 00:06:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback