04 Juli 2008

Jaja då var det dags för det här då, som jag gruvat mig för, en presentation.. Om mig, bara mig! *MOHAHA*
Well nu ska vi se här, jag är 15 år dock fyller jag snart 16 så HA-HA *Nelson skratt*.
Jag bor ute i skogen i Norrland, och dags att döda lite fördomar.
Bara för att jag bor i Norrland och bor på landet betyder det inte att jag tar skotern överallt, att det inte finns några bilar, att jag har en bondgård, att jag nu den 4 juli sitter med pälsmössa och skoteroverall inomhus. Och nej, hör och häpna men det betyder faktiskt inte heller att det enda jag och mina vänner samt släkt och familj gör, är att basta och dricka hembränt med lingondricka.

Anyway, jag bor i ett väldigt gammalt och stort hus med min underbara pappa (som jag förövrigt älskar väldigt mycket) jag benämner honom oftast som cp eller daddie, han är väldigt konstig men ganska rolig. I detta röda hus så i alla fall borde det och ska det infinna sig tre katter också med onormala namn och tjocka magar. Min mamma är manodepressiv (bland annat) och henne har jag inte haft kontakt med på ett par år, och jag planerar inte att ha det heller faktiskt.

Min fritid spenderas oftast med vänner, men jag hinner även med att fotografera och skriva som är minsta största intressen. Är inte speciellt bra på något av det, men kul är det och i slutändan är väl det de viktigaste antar jag.



Kommentarer
Postat av: Marie

din pappa är så jävla rolig :D

2008-07-04 @ 15:07:45
URL: http://hannamarieastrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

kan man inte få se lite bilder(A)

2008-08-24 @ 18:08:56
URL: http://joohannaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback