19 November 2008

Nu har jag inte skrivit på väldigt lång tid men jag har giltiga anledningar, dock har jag hunnit med mycket under den här tiden, jag har bland annat:

Haft njursten, fått en död tand, lagat en tand  och för den tanden fick dom behöva halva min mun (alltså tre bedövningar på en och samma gång, gjorde de klockan 07.40 på morgonen det försvann sent på natten den dagen), virrat runt i ett väldigt stort sjukhus i alla korridorer med en sjukhusrock som var alldeles för stor och saknade knappar att stänga igen med, röntgat mig, fått insprutat en liter vätska i min arm som gjorde att de kändes helt varmt i kroppen, fått 5 olika doktorers händer inkörda mellan revbenen, fått en låååång spruta i höften (smärtstillande vid njurstensanfall), tillbringat en natt på akuten i sällskap av en omogen pappa och två underbara vänner, varit på fester hos väldigt nära vänner och med väldigt nära vänner, fastat i tre dagar med undantag för fruktsoppor och vatten på grund av att en röntgen skulle göras, varit på massa samtal på BUP, dansat en "jag-ska utomlands-det-ska-inte-du"dans inför ett killgäng som jag inte såg först min dans för min vän var klar, fått minst 10 olika recept utskrivna vilket har resulterat i att jag har minst sagt blivit i stort sett stamkund på apoteket.

Och så mycket, mycket mer har hänt. Men som ni kan se här på min fina lista så har 90% av min tid gått åt till att vara på sjukhus, känner mig som Mr Burns i simpsons ungefär. Eller känner mig som han ser racklig ut...



 


Kommentarer
Postat av: Zena

Stackarn

2008-11-22 @ 12:49:52
URL: http://zenaassali.blogg.se/
Postat av: Sussi

Oj oj oj, inte lite du har varit med om. Att vara stammis på apoteket kan aldrig vara bra.



Din medverkan i min tävling är noterad. ^^

2008-12-03 @ 22:04:52
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: idah

härligt :)

2008-12-04 @ 21:17:50
URL: http://fortsattrockaienfrivarld.blogg.sef
Postat av: frida

två som sagt det idag. men jag ser alla mina inlägg på sidan, bara längst ner av allt det står en rad på tyska som man inte ser. just nu ligger inlägget "Johan har inte så många.." längst ner. ser du`?

2008-12-05 @ 22:57:30
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback