06 Oktober 2008

Herregud, min rygg gör så sjukt ont så det inte är sant. Har haft värk i snart en månad, och det är sån sjuk värk, aldrig haft så här tidigare. Det komer och går i kramper, när kramperna kommer gör det så ont så jag tappar andan och allting, skitäskigt...

H
ur som helst så har jag så sjukt ont nu, speciellt sittandes så förvänta er inga milalångt inlägg för då blir ni besvikna. Idag var jag hemma från skolan, imorgon kan jag absolut inte vara med på idrotten men resten av dagen, fast jag har ont måste jag försöka kämpa på och i alla fall infinna mig i skolan...

Vi har även skolfoto imorgon så känns som att jag måste gå och få mig lite skönhetsömn nu, godnatt!


Kommentarer
Postat av: alice

Aj, det låter inte alls bra. :(

Hoppas allt blir bättre.

2008-10-06 @ 21:48:12
URL: http://alicemih.blogg.se/
Postat av: Marie

som sagt, mer synd om miiiig ;) jag vet att du tycker det - innerst inne! :D

2008-10-14 @ 09:16:51
URL: http://hannamarieastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback