30 September 2008

Usch, jag orkade inte skriva något inlägg igår även fast jag tänkte det, hade dygnat natten mot igår så var så trött så det slutade med att jag somnade...sittandes!

Idag var jag hos tandläkaren, jag blir helt galen på tandläkare som pratar med en medan man har deras alla saker i munnen, som dessutom skaver så man typ börjar blöda i munnen.
Jag menar är det något man behöver göra för att få bli tandläkare, man måste ställa meningslösa saker... Precis samma som att man tydligen måste vara jättegammal och absolut jättesur och jätteotrevlig för att få bli apotek..are..apotekarie..eller nåsånt...

Jaja nu ska jag gå, jag måste ju förbereda mig för säsongstarten av morgonsoffan, kanonkul! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mejladdress?

Blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback